Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Ε΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις της ΕΤΑΝΑΠ ΣΑΜΑΡΙΑ την Τρίτη 9 Ιουνίου στο πλαίσιο της ημερήσιας εκδρομής του σχολείου στον Στύλο Αποκορώνου. Η επίσκεψή μας αποτέλεσε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική εμπειρία, καθώς οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία εμφιάλωσης του νερού και να ενημερωθούν για τον σημαντικό ρόλο της ποιότητας και της ασφάλειας στην παραγωγή.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στη κ. Τσαγράκη Σταυρούλα, μητέρα της μαθήτριας της ΣΤ΄ τάξης, η οποία μας ξενάγησε με προθυμία και εγκάρδια διάθεση, καθώς και στην υπεύθυνη χημικό της εταιρείας για τις πολύτιμες πληροφορίες.



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου