Κυριακή 14 Ιουνίου 2026

Τα παιδιά του Στ1 συνάντησαν την ομορφιά: Μια βραδιά με τη Γιώτα Αλεξάνδρου

Μια πανέμορφη, σχεδόν μαγική βραδιά μας χάρισαν οι τελειόφοιτοι του Στ1 την Παρασκευή, 12 Ιουνίου. Με θάρρος, φαντασία και μια ωριμότητα που σε ξαφνιάζει, παρουσίασαν τη δική τους εκδοχή του βιβλίου της κ. Γιώτας Αλεξάνδρου «Μια σταγόνα ομορφιάς».


Τα παιδιά, σαν να άνοιξαν τις σελίδες του βιβλίου και να φύσηξε μέσα τους ένας νέος άνεμος, άγγιξαν με ευαισθησία τα μεγάλα ερωτήματα του σύγχρονου κόσμου. Αναρωτήθηκαν πού κρύβεται η ομορφιά σήμερα. Μήπως στις μικρές στιγμές ειρήνης που φυτρώνουν ακόμη και μέσα σε τόπους πολέμου; Μήπως στις σελίδες ενός βιβλίου που διαβάζουν παρέα παιδιά πρόσφυγες, βρίσκοντας για λίγο καταφύγιο στη φαντασία; Ή μήπως στην αθωότητα εκείνων που βρίσκουν το θάρρος να πουν «λυπάμαι» και να επανορθώσουν για τον εκφοβισμό που άσκησαν σε συνομηλίκους τους από άλλες χώρες;

Σιγά σιγά, μέσα από τις φωνές τους, η ομορφιά αποκαλύφθηκε όχι ως κάτι μεγάλο και θορυβώδες, αλλά ως μικρές σταγόνες, σταγόνες που πέφτουν αθόρυβα σε έναν κόσμο που καθημερινά δοκιμάζεται. Κι όμως, όταν αυτές οι σταγόνες συναντούν μια καθαρή καρδιά, ενώνονται, υψώνονται και γίνονται σύννεφα ομορφιάς. Σύννεφα που καθαρίζουν την ψυχή, που μας θυμίζουν ότι η καλοσύνη δεν χάνεται, απλώς χρειάζεται κάποιον να την ανασύρει.


Την εκδήλωση λάμπρυνε με την παρουσία της η ίδια η συγγραφέας, κ. Γιώτα Αλεξάνδρου. Με τη ζεστασιά και την απλότητά της, ενώθηκε με τα παιδιά σαν να ήταν μια ακόμη συμμαθήτριά τους. Τραγούδησε μαζί τους, χαμογέλασε, συγκινήθηκε κι έτσι η βραδιά απέκτησε εκείνη τη σπάνια ποιότητα που δεν προγραμματίζεται. Την αληθινή ανθρώπινη επαφή.



Ευχαριστούμε τα παιδιά και τις δασκάλες για αυτή την όμορφη βραδιά καθώς και την κ. Αλεξάνδρου που ζέστανε με την παρουσία της την όμορφη αυτή εκδήλωση!






Share:

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026

Τα παιδιά της Ε' τάξης στις εγκαταστάσεις της ΕΤΑΝΑΠ

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Ε΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις της ΕΤΑΝΑΠ ΣΑΜΑΡΙΑ την Τρίτη 9 Ιουνίου στο πλαίσιο της ημερήσιας εκδρομής του σχολείου στον Στύλο Αποκορώνου. Η επίσκεψή μας αποτέλεσε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική εμπειρία, καθώς οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία εμφιάλωσης του νερού και να ενημερωθούν για τον σημαντικό ρόλο της ποιότητας και της ασφάλειας στην παραγωγή.


Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στη κ. Τσαγράκη Σταυρούλα, μητέρα της μαθήτριας της ΣΤ΄ τάξης, η οποία μας ξενάγησε με προθυμία και εγκάρδια διάθεση, καθώς και στην υπεύθυνη χημικό της εταιρείας για τις πολύτιμες πληροφορίες.

Share:

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026

Τα παιδιά του Στ2 κάτω από το φως μιας... όμορφης καλοκαιρινής νύχτας


Τα παιδιά του Στ2, χθες Τρίτη, 2 Ιουνίου, παρουσίασαν το θεατρικό έργο Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά έργα του μεγάλου Άγγλου δραματουργού William Shakespeare. 



Μέσα από μια ιστορία γεμάτη φαντασία, χιούμορ, παρεξηγήσεις, ξωτικά, νεράιδες και μαγικές περιπέτειες, τα παιδιά μας ταξίδεψαν σε έναν κόσμο όπου τα όνειρα και η πραγματικότητα συναντιούνται κάτω από το φως μιας καλοκαιρινής νύχτας. 


Η  παράσταση δεν ήταν μόνο το αποτέλεσμα πολλών εβδομάδων προετοιμασίας, προσπάθειας και συνεργασίας με τις δασκάλες τους, την κ. Βάσω, την κ Βέρα και την κ. Κατερίνα, ήταν κυρίως μια γιορτή παιδικής έκφρασης, δημιουργίας και  ομαδικότητας. Τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μαγεία του θεάτρου, να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους, να συνεργαστούν, να ξεπεράσουν δυσκολίες και να ανακαλύψουν νέες πτυχές του εαυτού τους.

Καθώς η σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και τα παιδιά ετοιμάζονται να ανοίξουν ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους, η χθεσινή παράσταση αποκτά έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Όπως οι ήρωες του έργου ακολουθούν το ταξίδι των ονείρων τους μέσα σε ένα μαγικό δάσος, έτσι και τα παιδιά μας ετοιμάζονται να ακολουθήσουν τα δικά τους όνειρα, γεμάτα ελπίδα, αισιοδοξία και προσδοκίες για το μέλλον.

Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και τις δασκάλες τους και πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους γονείς που στέκονται αρωγοί σε αυτό το ταξίδι τους.

Share:

Κυριακή 31 Μαΐου 2026

Η Ιστορία έχει Φωνή: Από το 1204 στο 1453


Την Παρασκευή 29 Μαΐου, μετά την πρωινή προσευχή, οι μαθητές της Ε΄ τάξης παρουσίασαν τη δράση με τίτλο «Η Ιστορία έχει Φωνή: Από το 1204 στο 1453», παρουσία των γονέων τους και των μαθητών του 8ου και του 4ου Δημοτικού Σχολείου.



Μέσα από αφηγήσεις και τραγούδι, οι μαθητές ζωντάνεψαν σημαντικές στιγμές της ιστορίας της Κωνσταντινούπολης, μεταφέροντας στο κοινό το διαχρονικό μήνυμα ότι η ιστορία δεν μπορεί να μένει αμίλητη.


Η εκδήλωση ήταν ιδιαίτερα συγκινητική, καθώς ανέδειξε ότι η μνήμη και η γνώση των ιστορικών γεγονότων αποτελούν τη δυνατότερη φωνή μέσα στους αιώνες. Μας υπενθυμίζουν το χρέος και την ευθύνη που έχουμε να γνωρίζουμε τις ρίζες μας, να διαφυλάσσουμε την ιστορική μας κληρονομιά και να αντλούμε πολύτιμα διδάγματα από το παρελθόν.



Share:

Τρίτη 12 Μαΐου 2026

Το... αγαπόμελο του Ε2 με την κ. Τοπάλτζα


Την Παρασκευή 8 Μαΐου, η τάξη του Ε2 γέμισε λέξεις, αρώματα, συναισθήματα και… μέλι. Είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε τη συγγραφέα Σοφία Τοπάλτζα, αγαπημένη μητέρα μαθήτριας του τμήματός μας, η οποία μας παρουσίασε το τρυφερό και βαθιά ανθρώπινο βιβλίο της «Το αγαπόμελο της Δάφνης».



Μέσα από ένα σύντομο αλλά ουσιαστικό αφήγημα, γεμάτο βιωματικά στοιχεία και αμεσότητα, τα παιδιά γνώρισαν μια όμορφη παρομοίωση: την αγάπη της μητέρας με το μέλι που φτιάχνει η μέλισσα. Μια αγάπη γλυκιά, ανιδιοτελής, ανεξάντλητη, που μοιράζεται χωρίς διακρίσεις σε κάθε παιδί. Όπως κάθε μέλισσα δημιουργεί το δικό της πολύτιμο μέλι, έτσι και κάθε παιδί φτιάχνει τον δικό του μοναδικό κόσμο, τη δική του ξεχωριστή ύπαρξη.


Διαβάσαμε όλοι μαζί το βιβλίο, συζητήσαμε, μοιραστήκαμε σκέψεις, βιώματα και συναισθήματα και αφήσαμε την καρδιά μας να συνομιλήσει με τις λέξεις. Η παρουσίαση μετατράπηκε σε μια ζεστή αγκαλιά γεμάτη τρυφερότητα και αλήθεια.

Η συγγραφέας είχε ετοιμάσει με πολλή αγάπη ένα ξεχωριστό αναμνηστικό για κάθε παιδί: ένα αντίτυπο του βιβλίου, που ακόμη δεν έχει εκδοθεί, ένα βαζάκι μέλι, ένα μπισκότο σε σχήμα μέλισσας και μια προσωπική αφιέρωση, όλα τοποθετημένα σε μια όμορφη τσαντούλα γεμάτη φροντίδα και σκέψη.

Στο τέλος της δράσης, τα παιδιά δημιούργησαν με ενθουσιασμό τη δική τους ομαδική κατασκευή, «Το Μελίσσι του Ε2», ένα πολύχρωμο σύμβολο συνεργασίας, αγάπης και μοναδικότητας, όπως ακριβώς και τα μηνύματα του βιβλίου.

Ευχαριστούμε θερμά τη την κ. Τοπάλτζα για τη συγκινητική παρουσία της, τη γενναιοδωρία της και το γλυκό «αγαπόμελο» που χάρισε στις καρδιές όλων μας. Με τη ζεστασιά της, τον αυθορμητισμό της και τον τρόπο που έσκυψε πραγματικά πάνω από κάθε παιδί, κατάφερε να μετατρέψει την επίσκεψή της σε μια μικρή γιορτή ψυχής. Άκουσε, μίλησε, γέλασε και μοιράστηκε στιγμές που έκαναν τα παιδιά να νιώσουν ότι οι ιστορίες της δεν είναι απλώς λέξεις σε χαρτί, αλλά ζωντανές ανάσες που τα αγκαλιάζουν. Την ευχαριστούμε που άφησε στην τάξη μας ένα αποτύπωμα καλοσύνης και έμπνευσης που θα μας συνοδεύει για καιρό.



Share:

Κυριακή 3 Μαΐου 2026

Πρώτο σε όλη την Ελλάδα το σχολείο μας στο σκάκι


Τα παιδιά μας έγραψαν τη δική τους μικρή ιστορία θριάμβου στο Πανελλήνιο Μαθητικό Πρωτάθλημα Σκάκι, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 2 Μαΐου. Με καρδιά γενναία και πνεύμα ακέραιο στάθηκαν απέναντι στις προκλήσεις της σκακιέρας και έδωσαν ό,τι καλύτερο είχαν μέσα τους. Μας γέμισαν περηφάνια, όχι μόνο ως σχολείο, αλλά και ως πόλη, κουβαλώντας τα Χανιά μέχρι την κορυφή.

Ανάμεσα σε σχολεία από κάθε γωνιά της Ελλάδας, κατάφεραν να αναδειχθούν πρωταθλητές, όχι μόνο στις κινήσεις και στις στρατηγικές, αλλά και στην ψυχική δύναμη, την επιμονή και την αθλητική τους ευγένεια. Όλγα, Μιχάλη, Δημήτρη, Βασίλη, θερμά συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια στους γονείς που στέκονται δίπλα σε κάθε σας βήμα!


Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή της απονομής, όταν το όνομα του σχολείου μας αντήχησε στην κορυφή της διοργάνωσης. Μια στιγμή που θα μείνει χαραγμένη, σαν υπόσχεση για όσα ακόμη μπορούν να πετύχουν. Τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να κατακτούν κορυφές και να στέκονται όρθιοι, με θάρρος και αξιοπρέπεια, σε κάθε νέα πρόκληση που θα συναντούν!



Share:

Δευτέρα 6 Απριλίου 2026

Μια Γέφυρα Αγάπης και Παράδοσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δ' ΚΑΠΗ Χανίων

Οι δάσκαλοι και τα παιδιά του σχολείου μας αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε τη βαθύτερη, πιο θερμή μας ευγνωμοσύνη προς το προσωπικό και τις κυρίες του Δ’ ΚΑΠΗ Χανίων. Με την παρουσία τους χάρισαν στα παιδιά της Β’ τάξης όχι απλώς χαρά, αλλά ένα πολύτιμο ταξίδι στις Πασχαλινές παραδόσεις και στα ήθη του τόπου μας — μια γέφυρα ανάμεσα στις γενιές.
Με τη ζεστασιά, τη φροντίδα και τη δημιουργική τους διάθεση, άνοιξαν για τα παιδιά μας ένα παράθυρο σε έναν κόσμο γεμάτο φως, μνήμες και τρυφερότητα. Μαζί ζύμωσαν και έπλασαν Πασχαλινά κουλουράκια, κι εκεί, ανάμεσα σε αλεύρι και γέλια, ξαναθυμηθήκαμε όλοι μας τη θαλπωρή της παραδοσιακής οικογένειας και των εθίμων που περνούν από καρδιά σε καρδιά, από γενιά σε γενιά.

Share:
Copyright © 8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων | Powered by Blogger Ανάπτυξη/Διαχείριση: Νικόλαος Δόβρος & Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com