Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

Οδηγίες για εργασίες στο μάθημα των Εικαστικών

 Εγγραφή στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος των Εικαστικών:


- Μπαίνω στην πλατφόρμα της eclass στη διεύθυνση

https://eclass.sch.gr/
- Μπαίνω στην ηλεκτρονική τάξη βάζοντας τους κωδικούς μου (Είναι οι ίδιοι κωδικοί με την    e-me)
- Αναζητώ το μάθημα : "Εικαστικα 8ο Δημ."
- Στην κεντρική σελίδα θα αναζητήσω την δραστηριότητα μου (κάθε τάξη έχει τη δική της δραστηριότητα).
- Μπαίνω μέσα στη δραστηριότητα και διαβάζω την περιγραφή
- Επίσης βλέπω τα βιντεάκια που σας έχω ανεβάσει

Για να ανεβάσω την εργασία μου :

- Πηγαίνω στην "μπάρα" αριστερά και αναζητώ την λεξη “εργασίες”
- Κάνω κλικ πάνω
- Μόλις μπω πατάω πάνω δεξιά τον σύνδεσμο “Υποβολή εργασίας”
- ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ
- Στη συνέχεια πατάω “επιλογή αρχείου” και ανεβάζω τη φωτογραφία με το έργο μου που έχω τραβήξει με το κινητό.
- Πατάω υποβολή.


Με αγάπη
Η δασκάλα σας
κα. Βερόνικα

Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © 8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων | Powered by Blogger Ανάπτυξη/Διαχείριση: Νικόλαος Δόβρος & Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com